KITCH

www.kitch-by-yordanptkv.com

Общи условия

Обща Информация

 

Всички поръчки, направени на официалните сайтове на KITCH by Yordan Ptkv (www.kitch-by-yordanptkv.com), се обработват в рамките на 1 до 3 работни дни след потвърждение на поръчката от клиента. В момента щом поръчката ви бъде обработена от наш сътрудник ще получите имейл с информация за проследяването й. Доставки до офиси и адреси в България се изпълняват от куриерскa фирмa ЕКОНТ. Срокът за доставка е 1-2 работни дни.

 

Информация за проследяване

 

В момента щом поръчката ви бъде предадена на куриер, ще получите информация за проследяването й на вашия имейл. Моля, имайте предвид че при някои куриери, активацията на линкът за проследяване може да се забави до 48 часа.

 

Проблеми с поръчка

 

При изпращане на поръчка през официалните сайтове на KITCH by Yordan Ptkv (www.kitch-by-yordanptkv.com) моля внимателно преглеждайте всички данни, нужни за успешна доставка – вашите пълни имена, данни за контакт и адрес за доставка. В момента щом пратката ви бъде предадена на куриерската компания, ние нямаме възможността да я пренасочим към друг адрес. Ако срещнете каквито и да е проблеми с вашата поръчка, моля не се колебайте да се свържете с нас чрез контактната форма на официалния ни сайт.

Можете да върнете или замените закупена от нас стока, като в рамките на 14 дни от получаването й е необходимо да ни уведомите по имейл – [email protected] и да изпратите пратката обратно с попълнена следната форма за връщане или замяна.

Свалете от тук ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА

Артикулите трябва да са в състоянието, в което са били изпратени от нас – ново, неупотребявано и с оригиналните си етикети. Ще оценим състоянието им и ако то отговаря на гореспоменатите изисквания, ще заменим стоката или възстановим сумата в рамките на 14 дни от получаването на пратката, която желаете да върнете. Сумата ще бъде възстановена чрез банков превод* по предоставени банкови детайли към формата за връщане и замяна. Ако предоставените данни са на чуждестранна банка и получателят не предостави алтернатива за българска банкова сметка, то таксите за SWIFT и превода са за сметка на получателя.

Моля, бъдете внимателни при пробването на дрехите. Ако те имат петна и/или други наранявания, запазваме правото си да откажем връщане на артикулите.

Не поемаме отговорност за неправилно третирани дрехи, затова молим да следвате инструкциите за грижа, които сме посочили на указателните етикети.

Ако имате въпроси, не се колебайте да ни пишете на [email protected]

1.2. Настоящите Общи условия описват всички правила за ползване на уеб платформата Kitch. След click на бутона „Съгласен съм с Общите Условия на Kitch. Клиентите се съгласяват и се задължават да спазват настоящите Общи Условия. При несъгласие с тях, Клиентите не могат да ползват платформата Kitch.

1.3. Уеб платформата Kitch, достъпна на следния електронен адрес: https://kitch.bg/, предоставя информация относно стоки, предлагани от Доставчика, както и възможност за онлайн поръчка и заплащане на стоки, възможност за регулярно изпращане на актуална информация относно нови и атрактивни продукти и планирани събития.

2.1. При тълкуване и прилагане на настоящите Общи условия, използваните термини и изрази имат следното значение:

  1. Уеб Платформата Kitch е обособено място в глобалната мрежа, достъпно чрез своя унифициран електронен адрес https://kitch.bg/.
  2. Доставчик на стоки и/ или Доставчик е “УАЙ ВИ ПИ ГРУП” ООД, ЕИК 206780769, седалище и адрес на управление: гр. София, п. к. 1680, район “Борово” ж.к. “Красно Село”, ул. “Борово” 39, интернет адрес https://kitch.bg/., представлявано от управителите Йордан Петков и Вили Стоянова; телефон за контакт: +359 897023066, e-mail за контакт: [email protected], адрес за изпращане на жалби от потребители и за кореспонденция с Доставчика: гр. София, п. к. 1680, район “Борово” ж.к. “Красно Село”, ул. “Борово” 39.
  3. Поръчка на стоки – сключване посредством настоящата платформа на договор за продажба от разстояние с предмет на договора движима вещ (стока/продукт) – дрехи и аксесоари;
  4. Клиент – физическо или юридическо лице, извършващо поръчка посредством платформата.
  5. Контактна форма – e-mail за контакт [email protected]

3.1.      Функционалностите на платформата позволяват извършването на поръчка без регистрация и без създаване на потребителски профил.

4.1.      При направен избор за поръчка на определена стока, предлагана посредством платформата, между Клиента и Доставчика следва да бъде сключен договор от разстояние с предмет – избраната от Клиента стока. Договорът се сключва на български език и се съхранява в базата данни на Доставчика, като Клиентът има постоянен достъп до текста на настоящите Общи условия на интернет сайта на платформата. Клиентът има право да коригира въведените данни до момента на финализирането на поръчката.

4.2.      Договорът се сключва по следната процедура:

4.2.1. Извършване от Клиента на поръчка на избраната стока по реда на Раздел VIII. по-долу. В рамките на този процес Клиентът следва изрично да приеме настоящите Общи условия;

4.2.2. Получаване от Клиента на уведомление за направена и приета поръчка, представляващо потвърждение за сключен договор, като последното се изпраща на имейл, посочен от Клиента при извършване на поръчката.

5.1. Доставчикът е длъжен да полага усилия за поддържането на настоящата уеб платформа.

5.2. Доставчикът следва да предоставя вярна, пълна и достоверна информация относно предлаганите стоки.

5.3. Доставчикът е длъжен да спазва предвидените в законодателството и в настоящите Общи условия мерки за защита на личните данни на Клиентите.

5.4. Доставчикът следва да достави стоката – предмет на извършена поръчка от Клиент, съобразно изискванията на приложимото законодателство и предвиденото в настоящите Общи условия.

  1. Задължения на Клиента

6.1. В процеса на извършването на поръчка посредством платформата, Клиентът се съгласява и се задължава да спазва приложимите изисквания на българското законодателство, настоящите Общи условия, правилата на етиката и морала.

6.2. При използването на платформата Клиентът се задължава да не нарушава чужди имуществени или неимуществени права, включително права на интелектуална собственост.

6.3. Освен в случаите, когато е изрично уговорено, Клиентът не може да възпроизвежда, променя, заличава, публикува, разпространява и разгласява по друг начин информационните ресурси, материали, снимки, лога и други, публикувани на електронния сайт на уеб платформата.

6.4. Когато Клиентът упражни право на отказ (при спазване разпоредбите на Раздел IX от настоящите Общи условия,) от договора за поръчка на стока, Клиентът следва да върне поръчаната стока при спазване на тези Общи условия.

6.5. Клиентът трябва да прегледа стоката в най-кратък срок след доставката и предаването ѝ и ако не отговаря на изискванията – да уведоми незабавно за това Доставчика съобразно предвиденото в тези Общи условия. В случай на липса на уведомление по този член, счита се, че стоката е одобрена от Клиента и отговаря на изискванията към момента на доставката.

7.1. В платформата е възможно да бъдат поставени връзки (линкове) към външни уебсайтове. Тези връзки са предоставени, за да помогнат на Клиентите по-лесно и бързо да открият определена допълнителна информация.

7.2. Доставчикът не носи отговорност за верността и актуалността на информацията, съдържаща се във външни уеб сайтове, както и за какъвто и да е тип промяна на информацията в тези уеб сайтове, предприета от оператора му или дължаща се на техническа или друга причина.

7.3. Доставчикът не носи отговорност за претърпени вреди, вследствие на предприети действия от страна на Клиенти въз основа на използване на публикуваната информация на външни уеб сайтове.

8.1. Поръчката на стоки се извършва по следната процедура:

8.1.1. Избор на конкретна стока с посочване на вид и брой, които автоматично биват зачислени в потребителската Кошница на Клиента;

8.1.2. Въвеждане на данни на Клиента, а именно: две имена, адрес за доставка, телефонен номер, имейл адрес;

8.1.3. Избор на начин на доставка съобразно възможностите, предоставени на уеб платформата и посочване на пълен адрес за доставка, в случай че Клиентът избере доставка до адрес. Цената на доставката се прибавя към общата сума на поръчката, направена от клиента;

8.1.4. Избор на начин и момент на плащане, съобразно възможностите, предоставени в електронния магазин;

8.1.5. Приемане на Общите условия на платформата, както и отбелязване, че Клиентът е запознат с политиката за поверителност и политиката за бисквитки на Доставчика;

8.1.6. Преглед и финализиране на поръчката. Клиентът има право да поправя грешки при въвеждането на информация в процеса на поръчка до момента на отправяне на изявлението за сключване на договора Доставчика (натискане на бутона за финализиране на поръчката).

8.1.7. Договорът за продажба на стоката се счита сключен и влиза в сила след получаване от Клиента на потвърждение от Доставчика, изпратено по имейл, за приета поръчка.

8.2. Условия и начин на доставка на продуктите:

8.2.1. След избор на желания продукт, Клиентът може да намери условията и начините на доставка на продукта по всяко време в сайта.

8.2.2. Клиентът потвърждава начин на доставка според предвидените в платформата методи, а именно: чрез куриерска фирма до адрес, посочен от Клиента или до офис на куриерската фирма. Цената на доставката се определя по официалната тарифа на куриерската фирма и е за сметка на Клиента.

8.2.3. Преди заплащане на стойността на продукта и неговата доставка, Клиентът трябва да потвърди, че е запознат с условията на доставка, описани в тези Общи условия, като за целта на екран се визуализират цената на стоката, цена на доставка и общо дължима цена.

8.3. Условия и начин на плащане на продуктите:

8.3.1. Клиентът е длъжен да заплати избраната стока посредством наложен платеж при получаване на стоката от доставчик на куриерската фирма или посредством картово плащане (посредством карти, издадени от БОРИКА, Visa, MasterCard, American Express, Diners Club и прочее). В процеса на плащане Клиентът следва да въведе данните на съответната банкова карта (вид на картата, номер, срок на валидност, CVV2/СVС2 код и парола за автентикация), като в тази връзка следва да има предвид, че Доставчикът е внедрил SSL Secure Shopping (за карти, издадени като 3D secure и когато е налице

необходимост от това, платежният модул автоматично ще прехвърли Клиента към системата за допълнителна идентификация на банката-издател на картата).

8.3.2. Цените на посочените в сайта стоки са посочени в български левове, отнасят се за единица стока и са крайни цени (с включен ДДС). Доставчикът си запазва правото да променя цените, без да дължи предварително уведомяване на Клиентите.

8.4. Доставчикът носи отговорност за безопасността и качеството на предлаганите стоки, за всякакъв тип пълно, частично или лошо (некачествено) изпълнение, както и за всяко виновно неизпълнение на негови задължения, предвидени в настоящите Общи условия или по закон.

8.5. При несъответствие на доставената стока с поръчаната Клиентът, притежаващ качеството на „потребител“ по смисъла на ЗЗП, има право да предяви рекламация, като поиска от Доставчика да приведе стоката в съответствие с договора за продажба при спазване на следните условия:

8.5.1. Клиентът има право да посочи предпочитания начин за удовлетворяване на рекламацията, като се съобразява с възможностите, предвидени в ЗЗП.

8.5.2. Правото по настоящата т. 8.5. се упражнява от Клиента в срок до 2 (две) години, считано от доставянето на стоката, но не по-късно от 2 (два) месеца от установяване на несъответствието със сключения договор чрез изпращане на писмено уведомление на официалния адрес за кореспонденция на Доставчика или посредством уведомление, изпратено на имейла за кореспонденция на Доставчика. Независимо от избрания начин за предявяване на рекламацията, Клиентът задължително прилага или представя документите, на които се основава претенцията му.

8.5.3. Доставчикът привежда в съответствие стоката в рамките на едномесечен срок от предявяването на рекламацията от Клиента.

8.5.4. За привеждането в съответствие Клиентът не дължи разноски на Доставчика.

8.5.5. За всички неуредени от настоящата т. 8.5. условия се прилагат разпоредбите за упражняване правото на рекламация съгласно ЗЗП.

8.6. При несъответствие на поръчаната стока Клиентът, който не притежава качеството на „потребител“ по смисъла на ЗЗП, има право да предяви претенция за недостатъци и/или несъответствие на поръчаната стока, като приложими са следните правила:  

8.6.1. Правото по настоящата т. 8.6. се упражнява незабавно след установяване на несъответствието и/или недостатъка – чрез изпращане на писмено уведомление на официалния адрес за кореспонденция на Доставчика или посредством уведомление, изпратено на имейла за кореспонденция на Доставчика. Независимо от избрания начин за предявяване на рекламацията, Клиентът задължително прилага документите, на които се основава претенцията му.

8.6.2. В случай, че претенцията е основателна, Доставчикът привежда в съответствие стоката в рамките на едномесечен срок от предявяването на претенцията от Клиента.

8.6.3. За привеждането в съответствие Клиентът не дължи разноски на Доставчика.

8.6.4. За всички неуредени от настоящата т. 8.6. условия се прилагат разпоредбите на българското търговско законодателство.

9.1. Настоящият раздел IX се прилага при упражняване право на отказ от сключен договор посредством платформата (договор от разстояние по смисъла на Глава IV, раздел I от Закона за защита на потребителите), по който Клиент е физическо лице, притежаващо качеството „потребител“ по смисъла на Закона за защита на потребителите. При упражняване правото на отказ Клиентът не посочва причина за отказа, не дължи обезщетение или неустойки на Доставчика.

9.2. Правото на отказ от поръчана стока се упражнява съобразно българското законодателство, както и при съобразяване с разпоредбите от настоящия Раздел IX.

9.3. В случай, че Клиентът се откаже от договора за поръчка на стока той упражнява право на отказ като изпраща съобщението до Доставчика. Изпращането на съобщението се осъществява чрез попълване в електронен вариант на достъпния в платформата формуляр, който се попълва от Клиента и се изпраща чрез натискане на бутона „Изпрати“. Стандартен формуляр за упражняване на право на отказ може да бъде изтеглен от тук. Правото на отказ може да бъде упражнено и по друг, избран от Клиента, начин, а именно: чрез изпращане на писмено уведомление на официалния адрес за кореспонденция на Доставчика или посредством уведомление, изпратено на имейла за кореспонденция на Доставчика.

9.4. Правото на отказ може да бъде упражнено в 14-дневен срок, считано от приемане на стоките от Клиента или от трето лице, различно от превозвача и посочено от Клиента, или:

9.4.1. при едновременна поръчка на няколко стоки, които се доставят отделно – считано от датата, на която Клиентът или трето лице, различно от превозвача и посочено от Клиента, приеме последната стока;

9.4.2. при доставка на стока, която се състои от множество партиди или части – считано от датата, на която Клиентът или трето лице, различно от превозвача и посочено от Клиента, приеме последната партида или част;

9.4.3. при договори за редовна доставка на стоки, която се извършва през определен период от време – считано от датата, на която Клиентът или трето лице, различно от превозвача и посочено от Клиента, приеме първата стока.

9.5. Правото на отказ от настоящия Раздел IX не се прилага в следните случаи:

9.5.1. за доставка на стоки, изработени по поръчка на потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;

9.5.2. за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;

9.5.3. за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;

9.5.4. за доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;

9.6. В случай, че Клиентът упражни право на отказ от договор за покупка на стока и в рамките на 14 дни, считано от уведомяване на Доставчика за извършения отказ, Клиентът е длъжен да върне последната на Доставчика във вида и с опаковката, с които стоката е първоначално доставена. Клиентът е длъжен да положи дължимата грижа за съхраняването на стоката и използването на опаковка, която да запази потребителската

ѝ стойност. Клиентът отговаря спрямо Доставчика за вредите, които са настъпили за последния вследствие неизпълнение на това задължение.

9.7. Клиентът заплаща преките разходи за връщането на стоките, а именно разходите за обратна доставка на пратката. Обичайният начин за връщане на стоката е чрез куриерска фирма или друг, избран от Клиента пощенски оператор до адрес:  гр. София, п.к. 1680, район „Борово“, ж.к. „Борово“, ул. „Борово“ № 39 за “УАЙ ВИ ПИ ГРУП” ООД.

9.8. В случай, че върнатата стока е с ненамалена стойност, за Доставчика възниква задължение за връщане на заплатената от Клиента цена, включително първоначално направените разходи за доставка. Когато това е възможно, Доставчикът изплаща заплатената цена съобразно начина на плащане, избран първоначално от Клиента. Цената се възстановява от Доставчика по банков път, за което се приема, че Клиентът изразява желанието и съгласието си, ако е попълнил информация за банкова сметка в изявлението за упражняване на право на отказ. Плащането се извършва в 14-дневен срок от получаване от Доставчика на съобщението за упражнено право на отказ, но не по-рано от получаване на върнатия продукт, или от представянето на доказателство, че Клиентът е изпратил стоките обратно (в зависимост от това, кое от двете се е случило по-рано).

9.9. Независимо от горните хипотези, Потребителят се задължава да върне стоката в търговски вид, който позволява последващата ѝ продажба. В случай на нарушен търговски вид на стоката, Доставчикът има право по своя преценка да откаже да приеме отказ от договора или да начисли на Потребителя разходи за възстановяване на стоката в търговски вид.

10.1. Всички компоненти от съдържанието на Платформата, включително текст, рисунки, графики, скици, снимки, дизайн, видео, софтуерни програми и др., представляват обект на авторско право по смисъла на Закона за авторското право и сродните му права и са притежание на Доставчика и/или неговите партньори, Клиенти, предоставили за публикуване съответните материали.

11.1. Обработването на лични данни, предоставени от Клиенти при извършване на поръчки, се извършва съобразно предвиденото в Правила за поверителност на Доставчика (достъпни тук).

11.2. Настоящата уеб платформа използва технологията „бисквитки“. Повече информация е налична в Политика за бисквитките (достъпна тук).

11.3. Доставчикът е внедрил SSL Secure Shopping, като същият няма достъп до картови данни, както и до автентикационните данни при разплащане с кредитна или дебитна карта и по никакъв начин не ги регистрира и/или съхранява. Данните се пренасят по защитен канал (с помощта на протокола HTTPS), като достъп до тях имат съответно банката-издател на картата на Клиента, платежната институция и Банковата организация за разплащане с използване на карти в България – Борика. Те гарантират сигурността на данните на Клиента.

12.1. Доставчикът може периодично да извършва промени в Общите условия. Доставчикът се задължава да уведоми Клиентите за настъпилите промени в 7-дневен срок от извършването им чрез публикуване на съобщение на видно и общодостъпно място в Интернет страницата на Уеб платформата, както и чрез индивидуален имейл, като с приемане на настоящите Общи условия Клиентите декларират, че приемат посочения начин на оповестяване за надлежно извършен.

12.2. Промените в Общите условия обвързват и Клиенти, чиито поръчки са извършени преди настъпването на промяната. Те имат 1-месечен срок, в който да направят изрично изявление, че не са съгласни с промените в Общите условия. В случай, че в срока по първото изречение Клиент не направи изрично заявление за несъгласие с промените, се приема, че приема промените и е съгласен с тях.

13.1. С приемането на настоящите Общи условия Клиентът се съгласява, че Доставчикът има право по всяко време да променя формата и съдържанието на тази уеб платформа, както и временно да спре функционирането ѝ с цел подновяване на съдържанието или подобряване функционалността на платформата, както и по други причини от технически характер – след предварително уведомление на Клиентите, извършено посредством съобщение, което се публикува на заглавната страница на платформата.

14.1. Настоящите Общи условия и договора между Клиента и Доставчика се прекратяват в следните случаи:

14.1.1. При прекратяване и обявяване в ликвидация или обявяване в несъстоятелност на една от страните по договора;

14.1.2. По взаимно съгласие на страните в писмен вид;

14.1.3. При обективна невъзможност на някоя от страните по договора да изпълнява задълженията си;

15.1. Доставчикът не носи отговорност в случай на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в Интернет, технически или други обективни причини, включително и разпореждания на компетентните държавни органи, които възпрепятствам изпълнението на задълженията му по тези Общи условия. Доставчикът не носи отговорност за времето, през което платформата не е била достъпна поради непреодолима сила (форсмажор). За форсмажор се счита пожар, наводнение, извънредни обстоятелства, война, блокада, земетресение и всякакви други прояви, действия и/или събития, чието предотвратяване, възникване, преустановяване, управление и осуетяване е извън контрола на Доставчика. Действия или актове на компетентни държавни органи, ограничаващи правомощията или функциите на Доставчика, също се считат за форс мажор.

15.2. Доставчикът не носи отговорност за вреди, причинени от Клиента на трети лица.

15.3. Доставчикът не носи отговорност в случай на сключване на договор за покупко-продажба, предоставяне на достъп до информация, загуба или промяна на данни настъпили вследствие на фалшива легитимация на трето лице, което се представя за Клиент, ако от обстоятелствата може да се съди, че това лице е съответният Клиент.

15.4. Клиентът носи отговорност за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.

16.1. Общите условия са подчинени на и трябва да бъдат тълкувани в съответствие със законодателството на Република България. Евентуалната недействителност на някоя от разпоредбите на тези Условия за ползване няма да води до недействителност на Условията в тяхната цялост.

16.2. Всички спорове, отнасящи се до тази уеб платформа или свързани с нея, включително споровете, свързани с или отнасящи се до тълкуване, недействителност, изпълнение или прекратяване, включително и споровете за попълване на празноти в договорите, сключвани чрез тази уеб платформа или приспособяването на същите към нововъзникнали обстоятелства, ще се разрешават от компетентният български съд.

16.3. По инициатива на Доставчика или Клиент, притежаващ качеството „потребител“ по смисъла на Закона за защита на потребителите, всеки спор, възникнал между тях по повод сключения помежду им договор за посредничество, може да бъде отнесен към помирителните комисии към Комисия за защита на потребителите с адрес в гр. София, пл. ”Славейков” № 4 А, ет. 3,4 и 6, телефон за контакти: 02/933 0565, факс 02/9884218 и интернет адрес: https://kzp.bg/ или като бъде използвана Общодостъпната платформа за онлайн решаване на спорове, достъпна на следния интернет адрес: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=BG

16.5. Контролни органи, следящи за спазването на настоящите Общи условия са:

  • Комисия за защита на личните данни с адрес в град София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров“ № 2, телефон за контакт: 02/91-53-518, e-mail: [email protected], Уебсайт: cpdp.bg
  • Комисия за защита на потребителите с адрес в град София пл. „Славейков“ № 4А, ет. 3, 4 и 6, телефон за контакт: 0700 111 22, e-mail: [email protected], Уебсайт: kzp.bg

Бисквитките се използват, за да функционират Уебсайта по-добре и по-ефикасно. Бисквитките са необходими, за да може да се движите из Уебсайта, както и да използвате услугите и функциите им. Подробна информация можете да намерите и в нашата политика за поверителност.